Zondag 20 juni ’10

We zijn weer gaan rijden richting Siena de afstand viel wel mee. Eerst maar een  camperplaats waar je gratis kon parkeren, die was er wel maar we wisten niet hoe we bij het centrum  konden komen   en de locatie stond ons niet aan er stonden een zootje sloop campers. Toen de volgende die was ook snel gevonden maar moest 20 Euro kosten. Er moest een P zijn bij het stadion die was alleen mutje vol. Een stukje terug vonden we een plaats voor campers waar je alleen overdag mocht staan.

Het was ongeveer twintig minuten lopen naar het centrum maar het was de moeite waard. Siena is een erg mooie stad. Daar vandaan naar Pogibonsi om daar te overnachten. We kwamen daar om vijf uur aan de camper stond net goed toen het begon te regenen en dat ging door tot negen uur. Het is geen lekkere plek vlak langs de weg veel lawaai dus niet zo lekker geslapen.

Maandag 21 juni ’10

Op tijd uit bed gegeten en op naar San Gimignano een oud vesting stadje. Toen we daar aan kwamen stonden de militairen voor de poort van de stad met geweer waar slaat het op. We vonden een P  op het industrie terrein de andere moesten we 20 euro betalen niet normaal. Nu was het alleen  een kwartier lopen, Het stadje viel een beetje tegen.  Daar vandaan naar Radda naar de camperplaats maar we hadden  toch iets anders in ons hoofd we zijn weer  vertrokken en staan nu bij het plaatsje Castelino wel een mooi plaatsje het is een klein dorpje waar we al eerder hebben gestaan. Ilona nog even gebeld die is vandaag weer thuis gekomen en heeft een mooie vakantie gehad  Morgen gaan we naar Garda.

Dinsdag 22  juni ’10

Vanmorgen vertrokken uit   Castelino  de tanken geleegd en toen naar de snelweg.  Rond Florence was het wat druk en ze waren overal met de weg bezig, maar het schoot wel op. Even na de middag waren we in Garda de stoelen buiten en een broodje gedaan. Na het eten zijn we op de fiets naar het strandje gegaan. Daar hebben we anderhalf uur gezeten, Daarna naar Bardolino om een ijsje en weer terug  naar de camper.

We zijn ook uit eten geweest Pizza het blijft lekker. Gwenda heeft nog even gebeld, het komt toch wel goed met de kindertjes het is wel een spannende tijd je moet toch maar afwachten hoe het gaat lopen.

Woensdag 23 juni ’10

Uit Garda vertrokken naar het Fal di Fassa Het was de bedoeling om naar de Grosengarden te gaan maar we konden de skilift niet vinden waar we moesten staan en zijn maar door gereden naar de Camping nog even gefietst en lekker gegeten BBQ blijft ook lekker. We staan weer mooi maar morgen wel verhuizen hier geen ontvangst voor de schotel morgen voetbal er moet wel gekeken worden. Maar eerst de bergen in om te wandelen daar komen we toch voor.

Donderdag 24 juni ’10

Na het eten verhuist en Wil heeft vanmorgen  de was gedaan ja dat moet ook.

Na de koffie zijn we naar Canazei ge fietst en zijn met de lift omhoog gegaan om daar een wandeling te doen. Eerst naar het punt Belvedere en over de bindelweg verder wel smalle paatjes tot een hutje waar we hebben gegeten en weer verder. Maar toen werden de paatjes al smaller en er lag sneeuw op wat het er niet makkelijker op werd. We kwamen bij een stuwmeer uit we zijn met de bus terug naar Canazei.  S`Avonds  voetbal gekeken Nederland weer gewonnen.

Vrijdag 25 juni ’10

Na de koffie gaan wandelen achter het dorp het ging al snel omhoog. Rustig aan dan hou je het lang vol bij een hutje aan gekomen eerst wat gedronken, maar het pad bleef om hoog gaan tot we bij de ski hut aan kwamen daar hebben we ook gegeten. WE konden twee dingen doen terug over de weg of verder en daar hebben we voor gekozen. Maar Wil had wat anders in haar hoofd ze dacht naar beneden te gaan maar dat was niet zo. Ze begon helemaal te hieperen ze kreeg geen lucht meer. Maar even gerust toen ging het wel weer we gingen gelukkig weer naar beneden . Maar al met al was het een zware wandeling beneden in het dorp nog een ijsje gehad. We hebben lekker  in de zon buiten gegeten.

Zaterdag 26 juni ’10

Het was vroeg dag en dat voor vakantie eten brood halen op ruimen en om half tien bij de bus staan. We gaan naar Vigo di fassa om te wandelen het was eigenlijk eerder te gaan wandelen maar toen konden we geen plek voor de camper vinden de coodinaten wezen ons naar een plek bij de sporthal in plaats van bij de skiliften. Maar bij de liften mag je wel staan maar is erg klein. We zijn met de met de lift omhoog gegaan om dat het vroeg was hadden we geen koffie gehad erg hoor ,maar dat hebben we boven gedaan. Het eerste gedeelte van de wandeling viel wel mee. Maar we wisten niet wat ons te wachten stond, een behoorlijke klim naar een hutje. WE zagen het wel maar zijden daar gaan we niet heen veel te ver en te hoog. Maar hoe verder we kwamen werd het meer een uitdaging. We zijn boven gekomen moeilijk maar erg mooi. Boven maar gegeten en een soep genomen daarna rond gekeken je ga ook niet direct terug. Toen weer naar beneden dat ging slingerend anders viel je zo stijl was het. Met de lift weer terug naar Vigo om daar na weer met de bus naar   Campilello naar de camping. S àvonds op de fiets naar  Canazei geweest om te eten je kan het al raden Pizza.