zondag 21 juli 2013.

Het was  ongewoon warm hier. We hadden slecht geslapen jongeren hadden de plaats op de camping ook gevonden te herrie schoppen. Onder weg zag ik op een bord 24 graden staan, heerlijk.

Via alweer een nieuwe weg naar Kopaskar gereden.

Onderweg nog naar een mooie vogelrots geweest, Raudanes. Heerlijk in de zon gelopen. Bij Kopaskar even naar het zwarte strand geweest om het water te voelen, best koud evengoed. De mensen hier doen ook alleen pootje baden.

We zij nu bij de Info van Asbyrgi om even de weblog te doen we blijven hier op de camping morgen gaan we naar de  Dettifoss over de wasbordweg.

maandag 22 juli 2013.

Vanmorgen mooi weer, we gaan op weg naar de Dettifoss  het eerste eind tot aan de waterval ging wel. Tegen tien uur waren we er. Koffie gedronken en toen aan de loop naar de waterval. Eerst de Dettifoss die was erg mooi daarna de Selfoss ook erg mooi.

Toen weer op weg maar daar hadden we spijt van de weg was erg slecht. Dat doen we nooit meer. Onder weg heeft de linker voor schokbreker het ook nog begeven. We hebben met rijden geen last van dus dat moet thuis maar weer gemaakt. We waren erg blij dat we er waren. We zijn toen doorgereden naar de camping in  het Modrudalur. Het is hier erg mooi maar wel veel vliegjes.

Dinsdag 23 juli 2013.

We zijn via Egilstaddur naar Borgarfjordur gereden. Nog steeds prachtig weer en onderweg hebben we een prachtige wandeling gemaakt naar een mooi groen dal. Heerlijk een poos in de zon gelegen daar.

Daarna zijn we door gegaan naar de puffins. Die zitten hier op een rots vlakbij het haventje. Helaas waren er niet zoveel. Het was te warm denk ik, dan gaan ze naar zee. Overnachten mag hier niet meer dus staan we nu in het dorp op de camping en morgenochtend vroeg  gaan we nog even bij de vogelrots kijken.

Woensdag 24 juli 2013.

Het was een beetje mistig vanmorgen. We zijn naar het haventje gereden het was de moeite waard. Er zaten wel honderden puffins ze zijn wel erg prachtig. De weg terug was ook erg mooi we zaten boven de wolken en daar was het mooi weer.

Terug in Egilstaddur boodschap gedaan en de weblog bij gewerkt voor de laatste keer. En zijn naar  Seyðisfjörður gereden maar halverwege kwam de mist opzetten in Seyðisfjörður was het mistig. We zijn eerst een stukje door gereden met de bedoeling als het mooie weer is blijven we hier een tijdje staan.

Maar daar was het te koud voor. Dan maar door naar de camping. Daar hebben we overnacht.

donderdag 25 juli 2013.

Om zeven uur gingen de eerste campers naar de P van de boot. We zijn nog even blijven liggen. We hebben wel weer lang gestaan voordat we aan boort konden.

Voor de volgende keer, om acht uur inchecken. Dan heb je al een stikker waar je heen gaat. Anders moet je weer rond rijden om op de goede plaats te komen.

We zijn nu aan boort van de Smyril line de boot die naar Denemarken gaat. Daar komen we zaterdag aan.