Het grote avontuur!!      We gaan naar IJsland

donderdag 14 juni 2007

We zijn om kwart over 8 vertrokken richting Duitsland met bestemming Nibül.

Het ging wel lekker tot we bij Oldenburg kwamen daar stopte de snelweg weg, werkzaamheden en we hadden geen omleiding gezien dus moesten we een eindje terug rijden om even later weer op de route te komen. Minimaal 50 km omrijden. Onze Truus doet het goed hij bracht ons keurig naar de camperplaats in Nibül.  We zijn s`avonds even het stadje wezen bekijken leuk maar meer niet.

vrijdag 15 juni 2007

Zijn we verder gereden naar de grens van Denemarken het lijkt Nederland wel even vlak. We hebben koffie gedronken op het eilandje Rømø het is ook een Waddeneiland wat erg lijkt op Texel het is met een dijk verbonden aan het vasteland .Voor de middag zijn we even in Ribe geweest, even kijken zij  Wil nou het was leuk. We hebben een andere camping uit gekozen dan was gepland van wege de harde wind want we gaan straks BBQ.Het waait wel een beetje maar dat geeft niet. We staan nu trouwens op camping Houstrop bij Norre Nebel voor € 14 all-in dat is niet al te duur.

Zaterdag 16 juni

Het heeft de hele nacht geregend en het regent nog. Na het lozen en vullen weer op pad. Het blijft maar regenen dus aan wandelen komen we niet toe.Na een lange middagpauze aan het water op weg voor het laatste stukje.Truus doet het nog steeds erg goed!

Om 3 uur staan we op een P bij Hanstholm bij het strand en nog steeds regen. Na het eten gaan we naar de  boot die er de hele middag al ligt.

Met  inchecken moet ik al uit de camper en naar de hut, Cor moet alleen de camper aan boord rijden en inchecken, na 3 kwartier te hebben gewacht. De boot is groot en de hut gelukkig lekker ruim. Groter dan we hadden verwacht.